سیگار می کشی؟


سیگاری هم دود کنیم بد نیست...

آن وقت همه دلسوز تو می شوند. می گویند سیگار نکش.

و چقدر همه می خواهند کمکت کنند!

و تو هر روز دود جگر سوخته ات را با دود سیگار نیمه جانت پنهان میکنی

ولی تو که سیگاری نیستی.

تو فقط نمی خواهی دردت را بفهمند.

و دود که از سیگار نیست

از دل است.

 



نظرات شما عزیزان:

کاترینا
ساعت20:56---4 مرداد 1392
خیلی سخته…

به خاطر کسی که دوسش داری…

همه چیز رو از سر راهت خط بزنی…!!

بعد بفهمی…

خودت تو لیستی بودی که…!

اون به خاطر یکی دیگه…

خطت زده..!


پاسخ: واقعا.


کاترینا
ساعت0:39---25 تير 1392
سلام داداشی خوبی؟....خواهش میکنم این چه حرفیه همین حالاهم که اومدی خیلی خوشحالم کردی
پاسخ: مرسی، شما لطف دارین.


کاترینا
ساعت23:58---10 تير 1392
چقدخوب ....خواهش میکنم

کاترینا
ساعت1:02---29 خرداد 1392
وااااااااااای چقدعاااااااالی واقعاخوشحال شدم.........حتمابراش دعامیکنم

کاترینا
ساعت22:18---28 خرداد 1392
داداش محمددیگه ازوضعیت طاهاچیزی نگفتی ..بهترشده؟من فردادارم میرم حتماواسش دعامیکنم

raha
ساعت13:02---25 خرداد 1392
سلام داداش وب خیلی خوبی داری خوشحال میشم به منم سربزنی و نظرتو بگی .
پاسخ: مرسی. چشم حتما


کاترینا
ساعت23:42---18 خرداد 1392
خواهش میکنم ایشا...همیشه سالم باشه...به امیدخداجواب سیتی اسکن هم خوب میاد خیییییییییییلی خوشحال شدم

کاترینا
ساعت10:41---16 خرداد 1392
سلام واسه طاهایه پست گذاشتم تووبم ازبقیه هم خواستم واسش دعاکنن امیدوارم هرچه زودترحالش خوب شه...خبرسلامتیشو بهم بده
پاسخ: سلام. مرسی، خیلی خیلی لطف کردی واقعا ممنونم


کاترینا
ساعت22:11---8 خرداد 1392
امشب خسته ترازهرشبم کاش میشد گوشه ای نوشت خدایا!خسته ام فردا بیدارم نکن
پاسخ: امشب را هم نمی خوابم.مشق گریه هایم مانده! تو آسوده بخواب.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : محمد جوانمردی, نگاهی نو, سیگار می کشی, سیگار, نگاه, نگاهی نو, دود, دل سوخته, نگاهی نو, ,
یک شنبه 22 ارديبهشت 1392 22:29 |- محمد جوانمردی -|

ϰ-†нêmê§